Sunday, April 1, 2012

AZIMAT CINTA BY BABAI

assalamualaikum dunia>>>>>>>>  (^.^)
setelah sebulan menahan perasaan yang membara nak update blog tapi tak dapat cause so buzy with all the exam paysperrrrs, hari ini aku update larh...
As usual, aku akan cakap yang i have a lot of things to say but aku tak nak taip sekarang cause aku penat isi kemahiran insaniah tadi. "Begging letter" or surat rayuan kolej pun aku tak wat lagi....(malas nyer ko ni awek!)...kenapa nak wat surat ue???cause aku terlepas tarikh permohonan kolej, takkan nak cacak kemah kat dataran kot. Tak pasal-pasal kang tercacak kepala aku dek penyapu makcik cleaner...dah macam "Final Destination" kang...Kematian yang sadis tawuuuuu...SERAM NIHHH!
For the appetizer, aku nak letak rakaman suara minah sememeh kt dalam blog aku yang tersayang. This rakaman tercipta apabila pada satu malam minah sememeh ni melalak lagu siti nurhaliza, tajuk die azimat cinta, then ad awek cute dengar, then awek cute ue request nak rakam suara this minah sememeh....minah sememeh ni nyanyila dengan penuh perasaan cause da lama die tak melalak...meroyan agaknye minah ue....so, dengar larh yew...if tak sedap korang bley mute kan atau pun afundi keluar this minah ok (^_^)...adiosss!
http://www.facebook.com/ajax/messaging/attachment.php?attach_id=3e7cece43906c2e1ea4c28d963cc6c48&mid=id.353244251394593&ext=1333209668&hash=AQD1Y8KWyiwIjffe

No comments: