Saturday, April 28, 2012

my dreams ("Just The Way You Are" - Bruno Mars)


salam malaysia...
tadi explore youtube then aku jumpa this cover from this brader, Sam Tsui...aku kenal rapat dengan die taw...tak caye ke???tak caye dah....(aku kenal die tapi....die tak kenal aku langsung!!! >>>>memang nak kaki minah ni!)
     Dengar this song, with the way die perform, plus arrangement yang best....just wondering, kalau lah satu hari nanti ada seorang lelaki nyanyi this song for me and only for me, just like this, plus environment yg romantic, nyanyi dengan seikhlas hati...aku boleh mati keharuan!! so nice, so sweet and it feels so right...dengar brader ni perform camni pun aku dah boleh meleleh, apatah lagi lelaki yang aku suka, perh!! Maybe dalam mimpi jew larh but its enough klau aku dapat dengar lelaki idaman aku nyanyi just like this even just dalam mimpi...aku da bersyukur giler...

nota kaki : dengar dengan hati lain rasanya bila dengar dengan telinga saja...buka hati dan dengar>>>>sgt mengharukan...I love it so much (~_~)

No comments: