Sunday, February 19, 2012

UNTITLED!!!

Salam Malaysia,
Post kali ni cam takde pape sangat kot...Kisah sahabat aku yang hilang tu mungkin nanti aku cerita sebab sekarang ni terlalu sibuk dengan final exam, test yang melambak...
Terlalu banyak aku nak cerita but now im not in the mood to tell bed time story to korang. I promise i tell all of that later...AGAIN,later ok....
Hidup this sememeh girl is quite kelam kabut dengan semua problem yang ada...family matter, study, my brader lagi...
Arghhh!!!!! rasa macam semua benda menyakitkan aku, rasa sedih, kecewa, rasa macam hidup aku ni terlalu semak dengan semua benda. Dada rasa macam nak pecah. Nak nangis tak nak mengalir plak...Rasa macam nak nangis sambil menjerit biar keluar semua beban hati ni..Biar semua orang tahu that Norbaizura Zainun is hurt a lot...hurt so much... Rasa macam hati aku kacau bilau BUT think positive Bai...
Aku rasa susah, ada lagi orang susah, ada lagi orang yang sakit hatinya berjuta ganda dari aku, berjuta susahnya dari aku, BERSYUKURLAH....ALLAH sayang aku so aku diberi dugaan untuk menguji aku....
TERIMA KASIH.....


Doa dari hati,
Ya Allah, aku hambaMu yang lemah,
Aku pinta sedikit kekuatan,
Aku mengemis sedikit kesabaran,
Aku menagih secebis ketabahan,
Agar aku mampu menghadapi dunia yang kejam ni
tanpa menggoyah tapi menambah imanku
menambahkan taqwa ku padaMu Tuhanku..
Jadikan aku hambaMu yang bersyukur...
Sesungguhnya aku lemah tanpaMu
Aku bukan sesiapa tanpa kasih sayangMu
Aku sesat tanpa petunjukMu...
                                                                           Kasihani aku.....
                                                                           ALLAH......

No comments: