Thursday, February 23, 2012

AKU BUKAN BAGIAN RUSUKMU


Salam dunia >_<....,
Hari ni sangat sibuk sebab semua assignment due besok, apa kes??? Standard meyh, student an, procrastinate cam dah jadi my best friend foreverrrrr!!!! HEHE...

These posts kind of bored, anything about feelings are always bored right...??? Hmmm...whatever it is, this is my blog and I can write what I love to right??? This “sememeh” girl dah start membebel....just enough with your membebel  Cik Bai....OK! I’ll start now...not a chance right???
 About my love, my brader, the only guy who had my heart. He is already has a girl beside him and of course she is far beautiful than me...(curvy than me)

Aku text die to inform about one of our friend, his father just meninggal. That was the first time die reply my text. Hari tu aku hantar gambar aku main drum, haram die tak reply, sibuk dengan test katanya. I bet when that girl yang text mesti die reply without any doubt but when it’s come from me, You can think it by yourself right??
Heppp!!! Babap kang??!! THAT IS TOTALLY JAHAT TO THINK LIKE THAT BAI!!!!!

OK! He is busy. I admit it. Then we start talking about everything and anything. Habis aku cerita, aku tanyala pasal die punya FB yang aku slalu stalker but hilang out of blue. Rupanya die deactivate cause Ex-awek die cari die lagi. Die cakap camni....
 
Brader D: Akak W####  ni larh yang support aku lupakan N#### and start new relationship
Gua        : betulla lu ada awek baru??kurang asam tak gtau, gini ar membe...siape awek yang malang ue???

Macam dulu bila tiap kali die cerita pasal die terjatuh cinta kat awek, aku akan sentiasa rasa perasaan macam ni...rasa macam tak cukup udara nak sedut, macam dunia ni dah berhenti berputar, semua orang macam terhenti....rasa macam jantung ni dah tak mampu mengepam darah...rasa macam tak mampu bernafas...rasa yang sangat sangat sangat sakit.....

YA ALLAH, sakitnya dada, sebak yang teramat sangat...sakit...sakit...dan sakit...Kadang aku tertanya sendiri, membodohkan diri sendiri, membuat diri sendiri kelihatan sangat kesian...hanya dengan mencintai dia, menyeksa diri sendiri kerana menyayangi dia...Dosakah aku kalau aku menyayangi dia keranaMu YA ALLAH????Mungkin memang dia bukan untuk aku. ALLAH dah bagi petunjuk kat kau Bai, so open your eyes as wide as you can. Tengok takdir ALLAH, terima dengan redha bukan hanya pasrah. Ini bukan first time dia cerita kat kau tapi kau yang baut bodoh, bagi nasihat suruh die tackle those aweks in the same time kau melalak macam semua orang tinggalkan kau. Redha Bai...Relakan Dia...

Brader D, tak tau larh untuk ke berapa juta kali, aku sangat menyayangi kau....sumpah aku sayangkan kau. Aku minta maaf sebab terlalu mencintai kau sampai aku bagi seluruh hati aku kat kau sedangkan kau tak nak walau secebis pun hati budak sememeh ni. Maafkan aku D.  Aku dah terima D kalau kau bukan untuk aku. Aku dah marah dah hati aku yang degil ni tapi mengambil sedikit masa untuk die lupakan cinta die pada kau walaupun aku dah paksa die. Maafkan aku...Aku sayangkan kau sebagai sahabat, sebagai seorang abang, sehinggalah sebagai seorang kekasih tapi malangnya ALLAH tak Izinkan untuk kau jadi kekasih halal untuk aku. Takpe, lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. Aku tak sesempurna dan sebaik die. Mungkin die perempuan terbaik untuk lelaki sebaik kau. Tiada lelaki sesempurna kau di mata aku. Doa aku agar ALLAH sentiasa lindungi kau, menjaga kau, menyayangi kau, sebab aku takkan mempunyai hak untuk menjaga kau. Aku doakan agar kau sentiasa bahagia di dunia until Jannah...biar cinta sampai ke syurga. JAGA DIRI BEBAIK BRO!

P/s: doa untuk diri sendiri, aku minta kekuatan, kesabaran dan ketabahan...agar aku tidak terleka dengan cinta dunia lagi. Agar aku sandarkan cinta ini padaMu YA ALLAH....TAPI...jaga die YA ALLAH....jagakan hatinya...jagakan hati ini agar die tidak akan jatuh cinta lagi....sebab cinta ini sangat menyakitkan....terlalu menyakitkan....


- aku berhenti berharap kerana aku bukan bagian rusukmu -
(admin)

No comments: