Tuesday, February 7, 2012

buat braderku!

Hari ni air mata ni mengalir lagi. Kali ni lebih deras sehingga penglihatan aku kabur dari biasa..
Kenapa??hmmm...menanggung sebuah rindu, meratapi sebuah persahabatan, menyesali sebuah perbuatan dan kata-kata....
To my dearest friend,
Aku rindukan kau...sangat rindu sampai dada aku sakit menangis merindukan kau...
Kau hilang tiba-tiba, text aku ko tak layan, no comment on my status or pictures kt facebook. Worse comes worse when i cant even find ur facebook account. Camne aku nak stalk ko doe???Hilang satu kerja baru aku.
Kalau kau hilang bertujuan untuk lari dari aku, please dont! im begging you, please dont ever run away from me because its killing me brader, its totally make me hurt so much...
Aku terlalu sayangkan persahabatan kita. Jangan sebab perasaan aku kat kau, persahabatan kita hancur beb. For our friendship aku sanggup ketepikan semua perkara terutama my feeling towards you. Perasaan yang hanya ALLAH Maha Mengetahui betapa aku sayang dan cinta akan lelaki ini. Kau takkan pernah tahu betapa sakitnya mencintai orang yang tak sepatutnya kita cintai. Kau takkan pernah tahu betapa seksanya rindu aku pada kau, dan Kau takkan tahu betapa sangat kasihanya diri aku ni....
Aku tak minta untuk kau balas perasaan aku ni tapi please kekalkan persahabatan ni. Aku takkan pernah halang or kisah if kau ada girlfriend baru walaupun hati aku pedih "sikit" but at least kawan dengan aku. Jadi sahabat aku macam dulu. Kau selalu ada bila aku perlukan kau dulu but sekarang ni kau macam terus hilang. Kenapa beb??aku ada salah ke??sorry sangat beb tapi jangan tinggalkan aku beb,aku tak tau nak wat apa. SUMPAH! aku rindu gila kat kau, Just anggap aku sahabat kau, aku tak pernah ungkit pasal tu kan?sedaya upaya aku berusaha agar kau tak nampak perasaan aku tu, kau tak tahu betapa berusahanya aku untuk tidak kelihatan janggal dan bodoh depan kau lepas kes "meluahkan" aku ue...kau gak yang cakap, aku je yang boleh selesaikan masalah kau,sekarang ni pe cer beb??siapa nak tolong selesaikan masalah kau sekarang ni??
Kalau kau terlupa aku takpe, sebab aku sentiasa ingat kau walaupun 24/7, sorry sebab aku just ingat kau bila aku siap solat, sebelum tdo, kadang-kadang dalam mimpi...maafkan aku sebab aku hanya mampu ingat kau waktu-waktu tersebut...maaf sangat-sangat...
Kengkawan aku cakap, cuba buka pintu hati kau untuk lelaki lain tapi maafkan aku beb sebab aku tetap boleh sayang kau seorang, hati aku ni macam ada kau seorang je, walaupun kau tak boleh sayang aku tapi halalkan rasa sayang aku pada kau ye brader...




p/s: luahan perasaan...hidup..hidup...
FAKTA: aku rindu kamu  :'(

No comments: