Friday, December 16, 2011

what the hell???!!!!!!

ok!!!!
hari ni aku sangat bengang and terasa sangat bangang!!!
thanks a lot to my dearest one who just left me without say anything directly to me. You should talk to me first then i'm the one who should make the decision, i will never let you go just like that, but if you insist you can just blah after talk to me,just after talk to me. what the hell you just text me bout this then benda ni settle larh???!!!! just that easy???Are you trying to make fun on me???!!!!!!

so many excuses ko bagi for leaving us, but semua tu is just excuses yang sangat annoying hakikatnye ko memang tak boleh nak terima kritikan kan??????apa masalah ko ek???ke masalah tu datang dari aku??
ko ingat ko spe??!!!!! ko ingat ko siapa sampai ko boleh buat aku macam ni????ok, if ko nak kena puji melambung, fine aku puji ko....ko memang terbaik, sangat terbaik, takde orang yang lagi baik dari ko, memang ko lah orang yang terbaik untuk hancurkan hati aku,harapan aku,you are the best,boy...YOU'RE THE BEST!!!!!

apa salah aku pada ko???kalau aku ada salah kita boleh bincang kan? just talk to me...aku tau aku bukanlah yang terbaik but this thing kita boleh settle. Aku just nak dengar semua tu dari mulut ko sendiri bukan just a "karangan".ko tau tak, dengan apa yang dah jadi sekarang ni di tambah dengan apa yang ko buat aku rasa aku ialah seorang looser, seorang yang sangat bodoh sampai jadi macam ni,aku sangat bodoh!!!

FINE, if ini yang ko nak aku akan bagi but ko kena jumpa and tell me personally, then but only then,I'll let you go..i promise if i need to....sorry for the maki or words yang akan wat ko sakit hati...unfortunately,I'm not plan to delete those words cause hati aku lagi sakit daripada words yang aku bagi ue...i'm sincerely ask for your forgiveness for semua kekurangan yang aku bagi....I'm so sorry...aku yang salah and I'll keep blaming myself in whatever happen in the future...



p/s : nasihat aku yang terakhir,ko kena fikir pasal orang lain gak,jangan selfish sangat, jangan ingat ko boleh hidup sorang2 cause sok bila ko mati,orang lain yang akan uruskan jenazah ko bukan ko sendiri, and always believe in karma..

No comments: