Monday, August 15, 2011

what the...???!!!

salam dunia,
hari ni punye post is about feeling.Aku tak tau ar nak cite camne an but i'll try to cite ar...kalau aku tak luah kt blog ni mane lagi an...
    Sebelum ni an aku ada post about jawatan aku, about my club...mean, our club...so,aku pun manage that club ngan cara aku, lau bley aku tak nak susahkan orang, aku tak nak mengharapkan orang lain, selagi aku mampu wat sendiri, i will do it by myself and i will never give up and that my promise...aku try jaga hati semua orang, but in the same time ada yang terasa tak diperlukan sebab kitorang wat program senyap-senyap, terasa di ketepikan larh,whatever...
    AGAIN! aku tegaskan, aku bukan nak ketepikan ko or sesape pun but aku nak try naikkan club ni, stablekan dulu kedudukan club ni then i will libatkan ko, aku tak nak semakkan fikiran ko ngan hal2 club ni...aku tau ko banyak benda kena wat so im so sorry cause i've made u felt like that n i didn't mean it, for God sake, aku seriously tak nak susahkan ko or sesape pun...so please,stop feeling like that...If ko nak sangat2 involve, come dear, you will get a warm welcome from me and my adik2....kitorang selalu open for anyone...please larh, kita hidup dalam komuniti, kalau ada yang tak puas hati, cakap depan2, meet me dear, kita bley lepak kat kedai kopi and borak2....tak payah cerita belakang, aku akan terima silap aku..just talk to me kawan...
    WAHAI KAWAN, aku ni manusia biasa not malaikat, sentiasa wat silap, tegur wa meh, tegur jew, sometimes aku tak nampak silap aku and im so sorry cause im not a perfect person for you guys...plus, aku tak nak gembar gemburkan something yang tak pasti, aku tak nak nanti jadi hampeh, baek punye publisiti jap lagi haram taak jadi apa...sorry gler if im hurt someone's feeling, trust me that im not mean it at all, i swear. just let us bersederhana, aku sendiri kalau bley tak nak libatkan diri aku but they insist gak nak aku involve, lau bley aku just nak guide diorang even aku sendiri still merangkak....please kawan, talk to me ok, i will wait for you....adios!

notakaki: susah untuk kita puaskan hati semua orang and aku pasti akan ada juga yang terluka...tapi aku akan       pastikan biar hati aku yang terluka not korang...sorry cause aku tak dapat wat yang terbek for korang...sorry gler....

No comments: