Thursday, August 4, 2011

new world rule!

salam di pagi hari,
dah pagi pun aku tak tido lagi ni, mau ko tak tido bai dah dua stick nescafe ko sebat...kompemla toilet sok bau nescafe jew...
Yaks!!!! selekeh tol pompuan nih,
macam aku kesah...
entry kali ni nak cerita pasal kehidupanku yang terbaru....family baruku...
this semester aku diminta untuk menguruskan satu subgroup under THEMA which is VOQ, means voice of quiver...thanks pd kak su, rein and those who gave that name...means a lot meh...=p
dalam family ni, smua junior aku,adik2 larh gitu but diorang sangat sporting, walaupun ada gak yang menyakitkan hati but its ok larh cause semua tu penyeri beb....i really sayang korang so janganla wat macam2 sangat ye adik2....jadi adik2 yang baik yew.
akak dah warning korang kan, jangan wat akak marah cause akak afraid nanti korang terase so nanti dah tak best larh....
first performance kita was hampeh but thanks a lot cause korang nk gak mencuba and berani kehadapan...next time please berikan yang terbaik pada voq.....please dont ignore voq cause voq is nothing without korang guys,
this is our family....
*sedih siot wa takde....hadoiiiiiiiyaiii pun...='(

*kesian b'day boy kitorang ni....hehe,jgn mara yew

 *tengah mesyuarat tergempar nk pedajal b"day boy pn sempat lagi pose ue,cannot gi la aku an...
*family VOQ...=p


p/s : sayangi keluarga anda,ingatlah orang tersayang....memandulah dengan berhemah.....tadaaa!!!!!=p..buekkkk

No comments: