Saturday, August 27, 2011

i stalk your profile!!!

salam dunia,
salam ramadhan al mubarak
salam syawal,maaf zahir dan batin...
mesti korang akan ingat aku nak bukak cerita pasal camne aku jalani ramadhan kali ni,camne raye akan datang kan???
maaf coz aku kecewakan kalian kerana aku nak cerita pasal apa yang aku rasa sekarang....
sesungguhnya hanya tuhan sahaja yang tahu betapa aku rindukan brader aku.
so,cam biasa aku pun online and start cek notification yang berlambak...sebenarnye,takdela melambak mane an...aku cek noti ue cam nak taknak jew,coz niat aku yang asal nak stalker brader wa...
stalker punye stalker,penuh perasaan ni an, but....
UNFORTUNATELY,aku tak jumpe fb die..aku pun cool kn diri aku dengan mengatakan.."maybe die tukar nama fb die.." then,aku cek kt group,memg sah la die dah ilang...whether,die deactivate or unfriend aku,, yang paling mengerikan dan mungkin menyeramkan, die block aku... OMG!!!!!die BLOCK aku???!!!!!!
tak mungkin,brader aku baik meyh,ada larh ue yang aku tak tahu...takpela,nak wat camne, kitorang pun dah tak macam dulu, tak tahu ar its just feeling aku or ini memang hakikat..
orang selalu cakap,"...mesti ko nyesal an gitau die yang ko suka die...", mulanya aku tak pernah rasa menyesal, tapi sekarang ni aku tak tahu larh, perasaan aku betul2 kusut...sangat berkecamuk...
dear my brader,
aku tak peduli lau ko tak suka aku, ko nak couple ngan awek lain yang cun, hot stuff or whateva...even ko cakap ko nak kawin pun,its fine...but one thing yang aku nak ko tahu, hanya ko lelaki yang bertakhta kat tempat yang paling istimewa dalam hati aku,
maafkan aku sebab sukakan ko, maafkan aku sebab sayangkan ko, maafkan aku sebab cintakan ko, maafkan aku sebab rindukan ko...
maafkan aku sebab masih suka, sayang, cinta, dan rindukan ko selalu
dan maafkan aku sebab aku tak tahu bila aku akan berhenti dari perasaan ni semua...
maafkan aku bro...

ADOYAIIII,ni yang malas nak cerita pasal perasaan ni, mulalah basah muka aku...nasib baik dah buka...aku nak tribute lagu larh pasal cerita aku ni,bleyh tak??? TAPI...tak hingin aku nak letak lagu mendayu-dayu, meminta simpati...memang tak larh an.
so,enjoyyyy.....

uit brader, kata orang, kalau kita cintakan seseorang tu, kita kena lepaskan die, kalau dia datang balik kat kita means dia jodoh kita...so,aku lepaskan kau, kalau kau btul2 tak nak kat aku, blah larh dari hati aku...jangan pernah datang blek...tapi,jgn pergi dari hidup aku, aku masih perlukan kau...
aku sayang ko doe, the funny things here is, you make me look so pathethic and stupid cause waiting you here ...tapi bagi aku, tak bodoh tunggu kau and cinta mati kat kau...sebab ini satu-satunye benda yang wat aku happy...sorry again kawan....(kawan ker????)

notakaki : cinta itu menyakitkan..makne nyer, ramai orang suka sakitkan diri sendiri kan???

No comments: