Tuesday, March 8, 2011

hwarghhhh!!!!

   Entry ku kali ini agak melibatkan perasaan tapi akan ku cuba untuk tidak terlalu meleweh sangat. bak kata akak senior ku....`tak rock larh'.
     Pernah tak korang rasa apa itu cinta?(apa plak minah ni cerita pasal cinta bagai).pernah tak cinta korang tak berbalas?pernah tak korang dilukai?
Banyak plak soalan aku ek?ok larh,to the point jew ok....ceritanya begini,aku ada seorang membe ni,dia ada kawan baik yang sangat baik,diorang share semuanya brsama sampai larh membe aku ni terjatuh cinta kat dak lelaki tu. Membe aku ni sedaya upaya menyorokkan perasaan dia, dari dak lelaki tu ad gilfriend sampai larh dia dah clash,die tetap tak bagitau dak laki tu.
     Satu hari,membe aku nak cerita kat kawan baik die tu pasal kejayaan dia tapi dak laki tu terus nak cerita pasal sesuatu....nak tau tak apa 'sesuatu' tu???dak lelaki tu boleh plak cerita yang dia dah tersuka kat seorang dak perempuan lain,membe aku punya bangang dengarkan dan bagi pelbagai kata semangat kat dak laki tu tapi in the same time,die boleh menangis macam orang bodoh....
     Esoknya dia bagitau gak kat dak laki tu yang dia suka dak laki tu....tapi dak laki tu cakap dia tak boleh terima kawan baik dia yang paling best jadi lebih dari seorang kawan....


nota kaki : cerita ni panjang tapi aku dah singkatkan...nanti kalau rajin aku cerita larh lelebih yew...adios!

No comments: