Monday, September 10, 2012

"So Sick"



"and i'm so sick of love song
so tired of tears..
so done with wishing
you were still here..."

     okey, semua orang tahu yang niat aku tak nak post blog pasal ceritera cinta aku,
semua orang tahu yang aku dah hidup dengan bahagia, aku boleh senyum dengan bahagia, teruskan hidup dengan sangat sangat bahagia.....

tu semua satu PENIPUAN YANG BESAR!!!!

KEBENARANNYE >>>>>>>>

     okey, semua orang tahu yang niat aku tak nak post blog pasal ceritera cinta aku,
semua orang tahu yang aku dah hidup dengan bahagia, aku boleh senyum dengan bahagia, teruskan hidup dengan sangat sangat bahagia...

aku cuba untuk hidup macam biasa, try jalani my lame life dengan teruja nya tapi semua benda yang aku buat mengingatkan aku tentang kau... the worse part is, benda yang paling aku suka jadi benda yang mengelirukan... Am i suppose to like it or just hate it with everything inside myself...Music...

Aku nak kau tahu yang aku sangat berusaha untuk lupakan semua tentang kau, aku nak kau tahu yang aku rasa macam nak mati bila aku bersusah payah menahan hati sendiri,menahan sakit ni sendiri, menahan cemburu sendiri, menahan air mata ni sendiri, menahan semuanya sendiri, seorang diri, sorang-sorang, ALONE!!! pernah ke kau fikir semua sakit tu???pernah ke kau fikir apa aku rasa??? pernah ke?????!!!!!
Apa yang kau buat sekarang ni bukan tolong aku lupakan kau tapi makin menyakitkan aku. Kau blah macam tu je, Kau faham tak yang kau blah just like that!!!!!!

     Aku teringin sangat benci kau. YES, memang aku benci kau, benci semuanya pasal kau sebab semua tu buat aku sangat sangat sangat sangat sayangkan kau...sangat sayangkan kau...aku benci kau sebab aku cintakan kau...aku ikhlas sayangkan kau kerana Allah, Lillahi Taala hati aku terlalu teguh untuk kau even aku tau kau tak nak aku, kau annoying ngan aku, kau rasa semak gila ngan aku kan???
   
     Mesti orang semua cakap aku bodoh sebab masih gilakan lelaki tu sedangkan terang-terang lelaki tu taknak aku...ok, aku bodoh!!! ku akui aku sangat bodoh....hinalah aku banyak mana pun, aku sanggup if itula aku perlu bayar untuk aku terus sayang kau...

sorry bro, aku masih sayang kau ='(

No comments: