Saturday, August 4, 2012

my adikkkssssss!!!!

Assalamualaikum....
Aku dapat idea untuk tulis this entry setelah bercerita dengan my adik-adik about adik-adik yang lain. Honestly, sumpah aku rindu kat diorang. Aku jarang dapat lepak dengan diorang sekarang sebab aku dah busy giler dengan assignment bagai. Dah final year, tak leh nak memain sangat. Even aku busy camtu pun,aku still nak tau how is my adik-adik. macam mana ek??? Solution nye, Pikot dengan Alia larh informer tetap aku. Thanks sayangss!
     Dah lama nak share pasal my dear adik-adik tapi selalunya entry lain yang aku post dulu especially pasal my "love story" tu. Entah berapa banyak entry ntah >>>>>> USELESS!!!
 FINALLLYYYYYY!!!! i'm going to write about my adik-adik!!!!! (dengan perasaan yg teruja dan melompat-lompat...)

    And today, FINALLLYYYYYY!!!! i'm going to share bout my adik-adik (berapa kali nak cakap????).....
pic1: bersama senior2 TheMA!!!!sayang mantan president xde... ;(
pic2: All my adik-adik!!!! mse ni Lah ngan Nine blum join the club...
pic3: ermmmmmm....sme la description pic2

Semua orang mesti nak tau kan, mana aku dapat diorang yang ting tong ni???? ceritanye begini.....bukan ke aku ada post sebelum ni?????jap cek blek >>>>>>>>>>>> =) belum rupanya.....


    Pada satu meeting TheMA (theater, music and arts), aku di lantik sebagai ketua bagi satu sub-group baru under this club named VOQ stand for Voice of Quiver...if i'm not mistaken larh...Then adalah audition and jurinya...Eheemmm! aku larh.....(Tolonglahhhhh awekkkk, takde ciri-ciri langsung!!) Masa tu aku baru larh kenal dengan diorang ni but tak semua. First person yang aku kenal budak yang kena tepung paling banyak ue...nama die fareez....then pikot, mei and sara sebab sebilik, seterusnya aku kenal larh dengan sha, liya, kiah, bel, dilla, yan, apit, nine, lah, azam....


     My adik2 memang banyak giler ragam, sometimes degil tapi comel, kadang-kadang suka buat aku risau dengan kerja-kerja giler diorang tapi aku tahu diorang akan jaga kawan masing-masing  yang dah macam adik beradik sendiri....oh God, how i miss them...


     To all my sayangsss, terima kasih sebab jadi adik-adik yang comel and sangat baik pada akak. thanks jugak sebab selalu ada dengan akak dalam semua keadaan, akak mintak maaf atas semua kekurangan and kesilapan akak dalam menjaga or memimpin korang, akak tak sempurna, akak bukanlah seorang kakak yang baik untuk korang. Perkara pertama yang akak akan rindu giler bila akak grad nanti is korang and always korang....korang is like miracle yang Allah bagi when akak lost my beloved daddy. When love was totally sucks in my life, korang bagi different meaning of love yang baru kat akak. Doa akak agar Allah sentiasa pelihara relationship kita sampai akak mati and bila satu hari nanti, my dreams akan kita share bersama....


last but not least, enjoy these photos of my adiksss....
>>>>>>>>>>>>> ( ", )


lah masa induction >>>>"comel"
fareez >>>>> awwww!!

handphone aku ni!!!!!

plan utk besday fareez...hehe 

apa yang awak cuba lakukan sha????




speechleesss tgok aweks ni semua....


this picture and seterusnya masa diorang balik umah aku...best best

background...ermmm...aaaaa...hmmm...







aku rindu giler masa ni dengan diorang smapai
aku suh beli makan then makan sesama...=)


masa buat projek tak jadi...hehe

lah memang suka macam ni...gambar seterusnya ialah bukti!!!

kannnn????

No comments: