Tuesday, January 17, 2012

post yang marah..(-_-)'

salam malaysia!!!!!!
hari ni punya post sedikit menyayat hati, menyiat hati dan sebagainye...(baru nak update post dah bibuk nak letak post sedeyhhhh!)
     Aku sangat geram dengan bank islam. Aku hilang sejumlah wang yang sangat banyak. RM800, agak-agakla an,amaun tersebut sikit ke banyak??? Boleh shopping sakan wooo...paling menyakitkan hati, bila aku tanya kat pompuan yang jaga kaunter ue, dia ngan belagak nye kata salah aku, Maybe aku ada wat transaction yg fail or something like that...bley jalan larh pompuan oiiiiii
serius sakit hati, rasa macam nak bom jew bank ue. Susah btol larh. Aku takde keluarkan amaun tersebut pada hari dan tarikh yang tertera kat bank statement ue. Aku langsung tak keluar dari UiTM yang indah dan ku sayang ni (maklumla...ada kelas sampai kul7...hampeh!!)
     The best part is, my dearest ibu bagi aku duit untuk hidup selama 4weeks, di rembat nyer RM250 oleh makhluk tuhan ni, Aku tak tau ar manusia ke bukan, if larh manusia dan berjaya di tangkap, memang lepas ni dia makan nasi pakai straw, minum pakai mesin penapis air....memang trbaekkk dari ladang kambing pak karim...so, sekarang ni, please izinkan saya untuk mencarut.....
MEMANG CELAKA!!!!!!!!!!!!@#$%^$#%^*&((@*(!!!!!!!
ehemmm! sorry if im being so rude...but, Do I LoOk LIkE I CaRE?????
     At the beginning, memang aku rasa macam dunia aku telah berakhir. Langit seperti nak menghempap diriku...terasa yang dunia ini tak pernah adil untuk aku,titis hujan mula membasahi bumi tuhan, panas seperti terlalu terik, terasa yang Dunia ini akan berakhir......(yaks! melampau giler pompuan ni punya metafora, simile n sebagainya...,cikgu yazid ngan cikgu rashid mesti bangga ngan aku, tak sia-sia diorang ajar aku bahasa ibunda ni..hehe)
     Tapi, know what, aku yakin dan sentiasa yakin yang ALLAH, TUHANku telah menyediakan yang terbaik untuk aku. Mungkin duit tu semua bukan rezeki aku jadi aku pasrah dan cuba untuk ke tahap redha.
Banyak giler aku nak cerita, maklumlah aku ni kan kepochi...
Hari ni ada perkara menarik yang telah berlaku,
"saya suka awak! =)..."  nantikan entry seterusnya...
.......
......
.....
....
...
...
'..
..
notakaki: oleh kerana sangat murka jadi aku malas nak cari gambo then tepek kat blog aku ni...lain kali aku rajin aku letak larh untuk tatapan mata korang...huh! tapi entry lain larh....hehe (tahap kemalasan yang begitu poyo!!)...(...dan mendadak..hehe)

1 comment:

~nOeLieY chOcO LoLy~ said...

kita bako!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BAKAR!!