Monday, October 10, 2011

ABIS EXAM TAYANKK!

Salam semua!!!!
rasa sangat relieve cause dah abis exam...hehe
dapat balik umah ku yang tercinta,pulang ke kampung halaman yang ku rindu...(ek elleh minah ni,gaye cam jauh noh jew ko punye kampus gn umah ko,agak2 larh makcik oiii)
ehem...dalam suasana yang serba indah ni pun aku masih sedih...maklumlah,balik kampung,cuti semester maksudnya aku akan jumpa buah hati pengarang jantung aku....ALAMAK! aku dah pun terjumpa si dia masa aku ngan ibuku tercinta membeli febreez (ntah btol ntah tidak spelling aku ni..) di kedai...mula2,aku cam nak elak jumpa dia...Since aku dah rindu setengah mati kat dia,aku pun tegur lah die macam biasa jew...tengah borak2,bukan nyer aku focus apa yang die cakap tapi...GILA AR MAMAT NI,MAKIN ENSEM PLAK UE!!!!!!...nasib baik iman kuat woo...dan seperti biasa,air mata aku pun nak lihat dunia...susah betul nak menampung "diorang" ni...
buat si Dia,
aku selalu impikan yang kita akan jadi seperti pasangan kekasih yang lain,jalan2 kat mall sambil pegang tangan,tengok wayang kat couple seat,just two of us,and that moment,kitaa tak fikir pasal benda lain,just wanna spend all the time together,only you and me,but...
tadi aku bce entry anak pak man,dia tak nak couple utk sementara ni cause banyak sangat disadvantages dia, salah satunya is it will cause of sin,mean berdosa anak2...hehe =p
Jadi aku pun ambil keputusan untuk tidak menjebakkan diriku dalam bidang per'couple'an in atas beberapa sebab.Antaranya :
hehe......love you in every drop of my tear...
1) boleh mendatangkan pelbagai jenis dosa ;dosa sendiri dan orang lain...sebab manusia ni suka "menjoyah" kalau ada hot story cmni
2) merimaskan dan menyekat kebebasan aku...its like 24/7 nk kena report (anak pak man,2011) HALLO! im not your wife dear...
3) aku tak mampu buka hati aku untuk orang lain selain si Dia.....(exception!) walaupun dia tak nak aku...tapi aku tetap sayang dia.
buat si Dia,
aku lebih tenang sekarang ni, walaupun mula2 aku sgt depressed sampai berpapan panadol aku telan tanpa aku sedar tapi...aku telah kembali pada ALLAH,dan aku takkan berpaling walau seinci pun dariNya insyaALLAH....seperti yang aku pernah cakap pada kau,aku takkan bunuh diri pun pasal ni ok brader.
brader,aku redha dan aku terima segalanya,aku doakan kebahagiaan kau dan keselamatan kau dunia akhirat,aku bersyukur yang kita ni masih sahabat.....

No comments: