Sunday, July 6, 2014

Post yg happy!!!!

Hello cold world!!
Haha...dah lama giler tak mengupdate  blog ku yg tercinta ni. Pasti ramai peminat beta yang tertunggu-tunggu cerita beta ini...ehemmm

      Cerita terbaru beta is, beta sedang...eermmm, macam tak kena pulak 'beta' tersebut...Aku sedang bekerja di 7eleven convenient store kat tempat aku. Almost 6month aku dah bekerja kat situ. Atmosphere setakat ni okey je. Aku pun dah agak kamceng dengan peniaga-peniaga jalanan kat sebelah 7e tu. Alhamdulillah, my gaji pun dah naik 850 to 950 and insyaAllah akan di promote ke bahagian management...alhamdulillah...perlahan-lahan kan???

     Sekarang ni rasa teramat rindu masa time belajar dulu, bukan sebab belajar tapi my adik-adik!!!! Sangatla rindu mereka. Tapi aku yakin they will be fine...sentiasa oke. Mereka pn saling merindu. Sweet sangat, aku tak kisah if diorang tak rindu aku or tak sayang aku macam aku sayang giler kat diorang. Aku da cukup bersyukur tengok diorang dapat get along dengan sangat baik, diorang sangat akrab. I just love them. Thanks Allah for giving me this opportunity. Sebab bagi diorang when im really need.

    About my brader aka my crush, Alhamdulillah, kitorang oke je...last time die bagi mesej yang sangat sedih and i dont really like he said something like that. Aku just tak suka bila orang mintak maaf dengan aku with that way, sebab cara tu bukan macam dia. Dia sangat baik sampai aku rasa tak patut untuk dia mintak maaf kat aku sebab dia tak salah kot. Bro, aku sayang ko as my sahabat. Pasal perasaan aku dulu tu just forget it ok. Lagipun aku tak pernah mintak ko jadi milik aku, niat aku cuma nak kau tahu. Walaupun ko tak boleh nak balas apa aku rasa pun aku fine je, sebab aku pun tak pernah terfikir jika kita couple. Sangatla awkward!! So, ko relaks je ye...At first aku mengaku yang aku agak sedih tapi nak wat camne?? I have to face it no matter what kan...so again, im fine and im totally fine...janganla serba salah and apa-apa perasaan yang akan buat kita jauh. Aku macam belum sedia untuk jauh dari ko..macam mana tu ek???  Tak payah la risau or pening bagai, kita akan ok and macam dulu. We will bro!

     Dear daddy, salam ramadhan, even without you with us, insyaAllah this ramadhan will be better than last ramadhan. Hope you'll be fine and dipermudahkan segalanya. Miss you daddy, so much!

Xoxo: zurazainun

No comments: