Monday, April 22, 2013

POST YANG PENDEK

Assalamualaikum and morning readers...

Do you remember my last post??yup..that one, the final examination things ...Alhamdulillah, everything was fine..InsyaAllah i'm graduate!!!! hehe...
That day already past. The day when i had to say goodbye to my beloved adik-adik....They're sweet...sekarang ni dah rasa rindu giler...rindu semua pasal diorang..rindu sangat-sangat!!!!!sobs sobs ='(

     Aliea, my sister da further study kt UNITI Port Dickson...early in the morning tadi die gerak dengan family angkat die. Gonna miss you Nyot!!!

     Sebentar je lagi, aku nak pegi hangout dengan kengkawan sekolah including my crush...OMGGG!!!!!!! MY CRUSHHHH!!! yang lebih menarik lagi, the girl yang selalu bermanja and bergurau senda dengan my crush tu pun ada...NICEEE!!!! We'll see what happen...makan nasi ke makan hati aku hari ni...I thought that feeling dah takde but still ada...what should i do????? Whatever happen, i'll let you know on the next post...choww!!!




                                                                                       xoxo: bai

No comments: