Thursday, March 28, 2013

OMG!!!! FINAL KEW???!!!

Salam wahai rakyat jelata!!!(hehe...bajet Princess larh tu..)
It's been so long that aku tak mengupdate cerita aku kat blogger ni. Bila ada idea nak update je mesti takde time nak di spent kan for updating my story tu. Akhirnya, tak update....kwang kwang kwang...
 
   
Sebenarnya, aku agak busy dengan assignment bagai, aktiviti kelab VOQ yang awesome sangat sangat dan preparation for final exam....Yupp!!! sekarang ni, di waktu dan ketika aku menekan papan kekunci komputer ini...(yaks! skema giler) aku baru lepas revise TAXATION 370 CHAPTER 1 which is BASIS PERIOD....

     Busy sangat sampai aku takde masa nak fikir pasal feeling aku kt brader tu. GOOD NEW!! aku da tak nangis langsung bila think about that guy. NICE!!! now i can control my emotion properly, aku dah more tenang, da mula stabil perasaan ni, sangat calm je jiwa dan perasaan aku sekarang ni and of course membuatkan aku lebih bahagia and ceria and bonus bertambah cantik dan comel...(perasan tahap tak hengat dan lupa diri...sweet!)

    My adik-adik, miss them sangat-sangat. Tapi kena lupa jap perasaan sedih tu and focus for final. Jangan sedih sangat larh Bai, bak kata Lah, "yang pergi tak semestinya tak kembali..." Nowadays bukan zaman batu yang susah sangat for interaction kan?? sedih nak melampau je aku ni ek...
Sigh! You just don't know what i feel. But it's ok, insyaALLAH they will be always with me, aku yakin yang diorang sayang aku and also rindu kt aku gak, Alhamdulillah adik-adik, finally i can feel that, deep in my soul, perasaan kasih antara kita in this big family....love you guys!!!!! so much!!!

     So, focus for FINAL ye Bai....let the sadness go for the moment...fill your mind with final exam, fill your heart with iman and trust to ALLAH...sampai sini dulu, I'll catch you later!!!!



                                                                                            xoxo: zura zainun

No comments: