Saturday, July 7, 2012

no title =,(

Assalamualaikum....
Pagi ni, bangun je aku kena terus tolong ibu cucikan sangkar kucing aku yang dah memerut dengan bahagianya. Lepas tu, aku hantar adik-adikku ke sekolah. Ntah pape, hari sabtu pun sekolah seyh. Takde life ke??? Alia nak amek SPM kowt tahun ni so mestilah ada program motivasi sampai basi...hehe..Shazlin, darjah khas, sekolah agama...GOOD!
    
     Kemudian, aku amek gitar aku and terus nak continue pelajaran aku dalam mencapai misi menjadi pemain gitar yang poyo. Suddenly, dengan berlagaknya aku kekonon nak tuning gitar ue. As usual, tali E putus...haha! padan muka aku...then aku nangis.....mesti timbul tanda soal yang besar gila kat kepala korang an????
   
     Aku bukan nangis sebab that gitar or how dull of my life but actually aku just kesiankan diri sendiri. Remember bout guy yang dah maybe lupakan aku??? Yup, aku memang sayang dia dan dia pun "sayangggss" sahhhngattttt kat aku. Dah dua tahun aku tahan sakit ni. Sebab tu aku try larh pupuk perasaan sayang tu kat lelaki lain. Tak berhasil kat lelaki lain tapi terjadi kat seorang mamat ni. Pelik ke???bagi aku tak. Dia macam brader yang aku suka dulu. Dia pernah nyanyi kat aku. Lagu-lagu feveret aku plak tu...then i'm crazy bout him. Suddenly aku dapat tahu yang Dia ni dah ada awek baru. That awek baru sangatla aku kenal...SANGAT KENAL!!!!!!
    
     Know what?? aku penat sebab suka jatuh cinta kat orang yang salah. Menangis sesorang macam ntah apa-apa. Memperbodohkan diri sendiri. Kenapa nak menangis untuk sesuatu yang tak guna. Semakin aku fikir, semakin aku tak tahu, semakin confuse. Aku tak tahu apa nak jadi dengan diri aku....
ARRRRGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! im sick with all of this things!!!! it's totally sucks!!!
    
     Aku terlalu mengharap agar dia dengan aku so aku akan lupa terus kat brader aku tu. Sekarang ni aku dah mula rasa yang perasaan aku kat brader tu hilang perlahan-lahan. Banyak sangat kenangan aku dengan brader and Dia. Perkara yang aku suka pada Dia is gelak Dia. Suara Dia terngiang-ngiang kat kepala aku. Aku tak boleh stop think bout him. Tak ke gila namanya?????
    
Duhai hati, tahan dan jangan pernah jatuh cinta kat sesiapa lagi. Sakit kan??so,pergi m%&#$$ dengan semua perkara yang berkaitan perasaan ni...







nota hati : Aku perlu cari apa yang sepatutnya aku cari.......

No comments: