Sunday, June 24, 2012

Barakah Jumaat

Assalamualaikum awak! Mmmmm, awak jugak =P dan awak-awak...

Lepas "hujan" di entry yang lepas, entry kali ni aku bagi "pelangi" plak, hehe.....
Kenapa aku rasa yang skill menulis aku macam dah tak best...hmmm..entahla...Last friday, aku dapat makan tengahari free!!! it was awesooomeeeee!!!! (makan free meyh, mana tak awesome nyer), thanks to Norol sebab belanja.
     Cerita di sebalik makanan tengahari kami satu "negara" yang free tu ialah kerana meraikan atau majlis doa selamat tak rasmi kami kerana Norol telah pun di tabalkan menjadi NYDP or stands for Naib Yang Di-Pertua ACE di UiTM Kampus Bandaraya Johor Bahru yang "besar" ni...hehe=p....Apakah itu Ace???Rasanya ACE tu is for Accountancy Community Empire. Gempak an nama??mestilah...
Malas nak taip bebanyak. Gambar akan menjelaskan semua....Enjoiiiyyyyessss!!!!...buruk ejaan aku (-.-)"

my classmates...ada certain yang takde dalam picture ni, maybe malu atau aku tak sempat nak capture...hehe


bersama Puan Safiah yang telah belanja kitorang aiscream feveret aku...sayang puan lebih larh camni...



orang-orang dapur yang sangatla buzy...



awek ni memang nak bergambar tapi pakai camera orang lain...hampeh!

yang di raikan, Norol. Sory gambar tak terang...
 menu tengahari tu memang terbaik. Macam-macam jenis kuih Malaysia ada. Paling best mak tuk punya karipap telur. Sangat marvelous!! Nugget penuh semangat Jiji. Sandwich yang sedap. Air jagung tajaan kafe. Seronok giler!!! Semoga persahabatan yang terjalin kekal dan diberkati Allah...InsyaAllah...                                                                              

No comments: