Friday, May 27, 2011

sharing is caring,,,

salam satu malaysia,
hari ni aku just nk share ayat2 yg aku 'copaste' dr group yg aku join di laman 'bukumuka'@ lbey dkenali dgn facebook,,,iniialah realiti khidupan,,,slamat mmbace kwn2,,,,

percayalah anda akan bahagia apabila membahagiakan orang lain,jangan bersedih apabila ditinggalkan kerana yang ditinggalkan itu hanyalah si biasa yang mencari bahagia untuk dirinya,sedangkan yang sentiasa ingin mendampingimu dan sentiasa ada untukmu adalah Dia yang punya segalanya. Dia yang sentiasa menyuntik bahagia melalui kasihNya dalam setiap nafasmu,maka cintailah Dia,nescaya kamu bahagia.

Mencintai Sseorang itu adalah hak kita,namun memiliki sseorang yg kita cintai tanpa ikatan resmi itu bukan hak kita,Jgn pernah takut melepaskan ssuatu yg blm brhak kita miliki,Dia pasti akan kembali,andainya Allah mnjadikan ia untuk kau miliki,atau Allah akan mngganti,dgn yg jauh lebih baik dari yg sekarang kita cintai,Jgn pernah takut khilangan ssuatu yg BUKAN menjadi hak kita,jgn kau tangisi apa yg bukan milikmu

Jangan katakan cinta melalui sms kerana sms boleh dihapus
Jangan katakan cinta melalui bunga kerana bunga boleh layu
Jangan katakan cinta melalui kertas krana kertas boleh dibuang
Jangan katakan cinta melalui ciuman kerana ciuman itu dosa
Katakanlah cinta melalui hati dalam istiqarah cintamu pada Ilahi Rabbi.

bila aku terasa lemah tak berdaya,aku hanya ingin asingkan diri dari dunia yang sementara, dan sujud kembali kepadaNya..bila dahi cecah sejadah aku kan kembali tenang..kan ku berusaha mengenggam dunia ni hanya ditangn, moga bukan menjadi penghalang untuk aku mengejar akhirat yang kekal abadi..

(¯`♥´¯) .♥.•¨`*♫ ✿ ܓ
´*.¸.•´♥`CINTA KERANA ALLAH..
Jika dia mencintai mu kerana Allah
Dia tidak akan mengajak mu berpacaran
…Akan tetapi sudah berfikir ke arah pernikahan…
Jika dia memang mencintai mu
Maka dia akan melamar mu…
Atau dia mencintai mu...

No comments: