Wednesday, January 26, 2011

mandi oh mandi!!!!

uish...malas tol lau nak cecite sal hal perihal mandi ni,kang ada plak kuor statement aku ni pemalas nak mandi....bukan apa larh an,bukan malas nak mandi tp ada peristiwa yang aku malas nak cite tp terpaksa cite gak....mesti akan t"detik kat pemikiran korang,ntah pape pompuan ni merepek ek
             
         kisahnye begini,pada satu hari,sang kancil dan sang buaya.....bla bla bla....huhu,agak bunguks ayatku ini...
gini aw,pada satu hening subuh ni,terpaksa larh aku membantutkan tidurku dan mengendalakan mimpiku yang best....mau x best,mimpi dating ngan shamsul yusof....perh! tido lelame pn xpe kut...(gtal tol pompuan ni)...kita sambung blek,aku ada kelas pepagi yang indah ni,so terpakselah mandi pagi an...ikotkan hati nurani aku ni,memang malas nak mandi,malas aku tu dh sampai tahap cipan...niat yang suci nak cover ar gune perfume silky girl yang baru aku beli tapi nanti bau die dah b'campur ngan bau badan aku yang harum ni mau pengsan lecturer aku....

         so,dengan separuh rela aku pun pegilah melangkah ke kamar mandi....jap lagi,ramai plak yg menunggu giliran,dengan hati yang baru panas ni,aku pun melangkah ke kamar mandi tingkat atas.Fuh! xde orang yang beratur,dengan hati yang riang aku pun menggosok gigi dan mencuci mukaku yang comel ni (comel plak!)..
lepas ue ada membe aku masuk,nak mandi gak....of course larh nak mandi an,takkan nak main bola plak....kitorang pun borak2 larh sal masa hadapan (propa smua tu,padahal bergosip,biasalah perempuan an..)kitorang pun berborak,berborak dan berborak.....

         Setahun kemudian,yg membe aku ni dah masuk mandi tapi minah yang aku tunggu die keluor tadi tak keluor2 gak....nak je aku skodeng tapi mane larh fun skodeng perempuan,bukan aku takde apa yang die ade...Ooopss,tatapan 18sg k.....tetibe t'detik sesuatu di hati kecil ku ini,sangat merisaukan....TIDO KE AP????dalam hati jew larh,nak cakap kekuat kang malu plak minah dalam kamar mandi ue...so aku diamkan je larh...padahal takut...kuikuikui =p

          AKHIRNYA!!!!keluar jugak minah ni...berabad gila mandi,sangat pembersih....dengan muka yang sangat 'bahagia' aku gagahkan diri ini melihat wajah minah tadi.....rupa-rupanya,salah seorang classmate aku....apa lagi,sambil melemparkan senyuman yang sangat manis,semanis perfume roomate aku....aku bersuara.....beb,MEMANG AKU SUKA TUNGGU KO LELAME KAT LUOR NI!!!!BAHAGIA GILE AKU...LAIN KALI MANDI LARH LELAME CIKIT AE,TADI TU KEJAP SANGAT!!!!

         
P/S : kawan2,kalau ada niat yang suci nak mandi lelame tu,pertimbangkan larh masa tu,kalau korang mandi lelame time tengah2 nazak ue,lupekan jew larh...kang tak pasal2,pagi2 dah dapat sumpah seranah orang...
so...wa chow dlu,ADIOS!

No comments: